Friday, October 21, 2011

Ceprek #6: Lekat Sticker

Hari itu merupakan hari pertama Kamal memandu kereta yang dihadiahkan bapanya. Setelah mendapatkan lesen seminggu yang lalu, bapanya telah menghadiahkan sebuah Porsche Cayenne sempena kejayaan mendapatkan lesen. Setelah tujuh kali ujian komputer diambilnya dan dua kali ujian bukit barulah Kamal berjaya. Untuk meraikan kereta barunya pula, Kamal telah mengajak Jimbit untuk berjalan-jalan sekitar Jalan Telawi untuk mengorat para gadis di sana dengan bermodalkan kereta baru Kamal.

Kamal:  Bit, kau tolong lekat sticker P ni dekat depan belakang.

Jimbit:  Tadi aku belum masuk kereta kau tak nak suruh pulak. Kenapa tak suruh 
           aku lekat esok je?

Jimbit dengan selambanya keluar daripada kereta dan melekatkan kedua-dua sticker P berkenaan di cermin hadapan serta cermin belakang kereta Kamal. Sejurus selepas itu dia memasuki kereta semula.

Kamal:   Kau ni mabuk ke Jimbit? 

Jimbit:   Eh, bapak aku ke bapak kau yang tauke kedai arak sekarang ni?

Kamal:   Yang kau bodoh pergi lekat sticker tu dekat luar kenapa tolol?!

Jimbit:   Mana aku tahu. Selalu motor lekat dekat luar je. Sowie....


raar


8 comments:

burhan al-hilmi said...

selama ni aku tampai sticker P kat luar ok je..

Abang Zam said...

ape bebal tampal sticker P utk kete kt luar

raar

Lucifer said...

Hai bang jimbit, kirim salam dengan abang kamal k

HEROICzero said...

babi comel dia nak sowie sowie .

ghost writer said...

dah putus haid agaknya si jimbit.

~* chirpy_chummy *~ said...

kesian..

eiffel said...

saia syak burhan al-hilmi tu adalah jimbit.heu heu heu heu

Robersonatok said...

saia syak burhan al-hilmi tu adalah jimbit.heu heu heu heu

raar