Thursday, February 9, 2012

Ceprek #9: Pitbull Malaysia

Jimbit dan Kamal sedang melepak di sebuah kedai mamak yang terletak di Ampang sambil khusyuk online dengan laptop masing-masing. 

Jimbit:   Kau tahu tak petang tadi aku ada jumpa artis.

Kamal:   Tak tahu. Kau jumpa artis mana tadi?

Jimbit:   Aku jumpa Pitbull la sial. Excited gila aku masa bertembung dengan dia tadi.

Kamal:   Setahu aku Pitbull datang Malaysia tahun lepas. Takkan dia datang sini 
            shopping pulak.

Jimbit:   Betullah aku jumpa Pitbull tadi. Dia siap speaking Melayu lagi dengan aku.

Kamal:   Mana bukti kau?

Jimbit:   Nah gambar dia aku ambik tadi.

raar


10 comments:

zoul yazix said...

ini King la.

Raja Fiqri Fauwaz said...

cantek perangai.

bujal X said...

laugh out loud~~HAHAHAHAHAHAHAHA

si robot comel said...

Hahaha,pitbull :D

ParkAir said...

kah3 pittbull tua.

Hansyitake said...

pitbull boyot... :p

ghost said...

nih dah macam sivaji the boss versi malaya nih,bro.

:D

syafiqa said...

hahah aha kan weh.
ala ala pitbull. ;p

burhan al-hilmi said...

welcome back..

lama xmenulis di sini..

Ze_Mhis said...

buwahahahahaa... kurusnya pitbull ni...

raar