Wednesday, June 1, 2011

Masalah

Aku ada masalah dengan masalah. Masalah pasal masalah yang masalah. Masalah yang berkait rapat dengan masalah dan masalah yang lain. Masalah berkenaan merupakan  permasalahan utama dalam masalah aku. Masalahnya, aku ada masalah. Masalah betul aku.

raar


14 comments:

burhan al-hilmi said...

woit..tido la..ni la punca masalah kau.. suka sangat cari masalah..

cuba2 la kurangkan masalah tu..

Nurarnida Sabrina said...

Lu memang bermasalah bila bikin masalah dengan segala masalah.

ghost writer said...

aku rasa macam takda masalah bila aku suka sangat buat masalah.adakah itu juga masalah bagi seorang pembuat masalah...

aku yg kau panggil ustazah.. said...

slagi kau hidup slagi tu la ada mslh..
tp mati bukan pnyelesaian..

kembali kepada Dia..

insyaAllah..

Raihana Izzati said...

kau bermasalah.hoho

HEROICzero said...

sebenarnya, masalah itu yang masalah. bukan kau.

mari ke sini, mari.

eiffel said...

aku perasan, bila xde masalah...rasa cm bosan la pulak.hurm~

bujal X said...

*membelai kerandut eszol.

setel masalah?

NAJ HEBAT said...

*membelai kerandut eszol.

setel masalah?


aku tiru bujal je ok.

Rafhanah Mohtar said...

Aku ada masalah dengan kau.

~* chirpy_chummy *~ said...
This comment has been removed by the author.
pemuda said...

tak syak lagi, gila dah budak ni.

Sab Buenoo said...

kurang kasih sayang lewtew.

James Alexander said...

masalah punye masalah bikin tambah masalah bagi yg cube memahami masalah tersebut...

raar