Wednesday, December 29, 2010

Barbie Bertudung

Spotted in Langkawi

lulz
But

Her and her promises give me more lulz
But

Her and her contradiction and confusion is the best


More Rosmah Mansor lulz here.




13 comments:

Irwan said...

good linkage...
good comparison

good issue to highlight

-hazen said...

kah3

asal gua tergelak ni

Anonymous said...

nk baca quran n pegang quran, wajib tutup aurat..

burhan al-hilmi said...

kau tgh highlight psal barbie tu ke atau psl rosmah?..
hahaha

eszol said...

@burhan al-hilmi

barbie bertudung la der

IMANSHAH said...

der

cg chan lai yin kalau dipakaikan tudung pun ok lagi kowt..hehe

Dark Half said...

i had enuff lulz
most of the time people can do funny little things

syue said...

barbie pakai tudung comel kan :D tak nampak rambut pun. opssss :D

IMANSHAH said...

Salam

Buka Hati ada damai
Buka mata ada terang
Buka kasih ada sayang
Buka kotak komen ada ucapan Selamat Tahun Baru 2011
Semoga semua harapan yang tertunda dapat dikotakan di tahun 2011 ini. Amin.

ikhlas :

Sahabat mayamu,
Imanshah

Solihin Zubir said...

ini bermakna rosmah lbey teruk drp barbie.. hehe..

Abang Suara said...

bertudung sekadar fesyen?tudung tapi masih nampak rambut..ke tak tahu cara nak bertudung?

Wahida Nasution Thakhrim said...

barbie pun boleh bertudung penuh.. tak ada nak separuh2 kasi jambul rambut nampak.. buat malu aje.. hu3

zaty hanyut said...

adik aku ada patung macam ni, salina kot nama dia, sekarang tudung dah hilang, baju seluar pun sama, dah naked!! hahah ..

raar