Friday, April 22, 2011

Bila Bunga Banyak Lalu Jadilah Taman

Kasih ku,
Kan ku genggam tangan mu,
Temani daku ke mana sahaja,
Kan ku peluk tubuhmu,
Sayangi mu selamanya,
Sinaran bintang kasih,
Akan menyinari malam kita,
Himpunan cinta ku ,
Akan ku poslaju selalu,

Tersemai dikalbu nama mu,
Berpadulah kita berdua,
Dengan deras arus cinta,
Hanyutlah kita dalam lautan asmara,

Bahagia kita berdua,
Ku doakan selamanya.

# Siapa la duk pakai ku,ku dan mu,mu ni. Geli aku!
raar


17 comments:

Hanna Iymeera said...

nasib baik ada baldi kat sebelah. legaaa....... =.=''

Sab Buenoo said...

hai mu. tengah buat apa? ku saja2 nak tanya.

*tak geli PON..

ghost writer said...

apa yang kau geli nih mat...

sedang dalam diam ko menyukainya..

bagus apa ko punya poem nih..huh

Larasephia said...

aku suka

sangat jujur dan jelas.

bagus!

Fiq Vertigo said...

kau nak sanggah sapa...? diri sendri?

hehehe dengar kata gw tu.. :)

Sca Ndx said...

eceh, geli2 kang ada buat ayat2 mengorat nanti. hhe

bujal X said...

mod sedang berkasih?

~* chirpy_chummy *~ said...

mu nok gapo?


*heh*



:D

burhan al-hilmi said...

sajak dari kekasih mane pulak..

moge berbahagia..

Pena Marhaen said...

aku suka sajak yg ditulis oleh mereka yg sedang asyik berkasih..jujur dan mendalam..aku rasa terkesan..hehe

serenity said...

ehem ehem. ehe

ar the annoying said...

*nose bleeding.

mmg berjiwa tisu. menggoda jiwa aku yg sudah berpunya.hokhok

Rafhanah Mohtar said...

mmmmmbbbahahhaaha..

ok. tahniah eszol

HEROICzero said...

............



*diam*

Dark Half said...

ku mu, ku mu ada pada lagu Cinta Abadi Blackrose...kikiki

sila dengar sambil membelasah diri sendiri sampai muntah

love is in the air...pak tengku mabuk chenta

Sufia Mahzan said...

Ngaku jelah tgh mode : dlm hati ada taman..

Hehe..

Raihana Izzati said...

Kasih ku,
Kan ku genggam tangan mu,
Temani daku ke mana sahaja,
Kan ku peluk tubuhmu,
Sayangi mu selamanya,
Sinaran bintang kasih,
Akan menyinari malam kita,
Himpunan cinta ku ,
Akan ku poslaju selalu,
Tersemai dikalbu nama mu,
Berpadulah kita berdua,
Dengan deras arus cinta,
Hanyutlah kita dalam lautan asmara,
Bahagia kita berdua,
Ku doakan selamanya.

aku paste sini. Aku paste kat sana kau tak bagi.

Encik raar,, jgn stonecold sangat la. Tak salah mengaku suka.

:)

raar