Tuesday, April 26, 2011

Faham

Kau kena faham bahawa bukan semua orang senang faham dan faham akan apa yg kau faham dan mereka tidak akan faham kalau kau tidak fahamkan mereka kerana pemahaman itu merupakan kesinambungan fahaman maklumat bersama penerimaan sesebuah fahaman daripada otak kepada sesebuah otak yang lain yang mungkin mustahil akan berlaku jikalau ketiadaan kesaksamaan pemahaman serta fahaman dalam usaha untuk memahami akan apa itu faham.


# Fahamilah walau perit mana fahaman dan pemahaman itu.
raar


30 comments:

Raihana Izzati said...

Maybe post kau cuba nak kelirukan org.

tapi aku paham.

*away bersantap*

Raihana Izzati said...

ok lupa.

1st!

Raihana Izzati said...

2nd!

Raihana Izzati said...

3rd!

Raihana Izzati said...

Keh3.

okbai.

platipus said...

grr.aku sdg bermslh dgn kfhmn..kau jd kan entri pulak..grr

Mak Jemah said...

penin plak akak baca entri ko pagi nie...udah lee tgh migrain nie..telan ubat jap!

Anonymous said...

faham.

sesungguhnya orang yang berjaya memahamkan orang lain yang tidak faham faham bagaimana nak fahamkan dia dari sudut pemahaman.


fahamkan aku bagaimana nak belajar 4 paper yang berjalan dlm masa 3 hari serentak dalam tempoh 24 jam.

kerana sudah ke arah ketidak fahaman.

okbai

burhan al-hilmi said...

sori, aku tak faham apa yang kau faham..dan bila aku cuba untuk faham aku makin tidak faham..Jadi faham-faham lah bahawa aku sememangnya tidak faham apa yang kau cuba fahamkan..

Faham?

bujal X said...

saya faham?

Sufia Mahzan said...

cara mudah untuk buat orang faham apa yang kamu faham ialah dengan menggunakan bahasa yang orang faham.

Hehe..

~* chirpy_chummy *~ said...

understood.

raihanmaskuriy said...

okthnxbai

. said...

tidak faham itu datang dari ketidakfahaman yang difahami oleh pemahaman orang-orang yang faham. apabila sudah faham akan pemahaman orang yang faham maka faham itu sebenarnya semudah faham-faham orang yang faham. kehkehkeh.

Duniakuabstrak said...

Faham teori tapi tindakan tu kadang-kadang menjurus ke arah ketidakfahaman

Anonymous said...

Aku faham.

Tapi tak tau cara aku faham ni sama ke tak dengan orang lain sebab different people have different understanding under different levels and circumstances.

ghost said...

aku faham kalau itu bukan mudah untuk faham.tapi aku tak faham kalau benda mudah pun orang tak faham.

Ocin Chee said...

sgt bagus ;D

RebeLLious said...

faham cikgu!

Anonymous said...

Hi, LUNA disini, wakil sarkasis. dengan sukacitanya membentangkan karpet merah untuk menjemput kau menjadi salah seorang penulis rasmi. apa kata anda? berminat untuk menyambut tangan kami? ^.^

Berto said...

aku tak brapa nak paham dalam bahasa melayu, so bila dah translate ke BI, boleh la aku paham skit2.

You must understand that not everyone will be happy to know and understand what you understand, and they will not understand if you do not understand them because it is a continuation of an understanding with the acceptance of a notion of information from the brain to an understanding of the brain that may be impossible would happen if lack of understanding of equality and understanding in order to understand what it will understand.

IMANSHAH said...

tgah cuba fahamkan apa yang kau faham tentang entri ini

Anonymous said...

mengada2. tak faham sudah lah.


hahaha.

*sori aku lupa yang aku kena buat baik pada orang yang baik macam kau yang baik macam aku yang baik ni. keh3.

HEROICzero said...

faham.

HEROICzero said...

keh3x nampak bijak x aku bila tulis pendek jek, "faham".

HAHAHA.

Hansyirah Takezur said...

"ayat terlalu panjang, sepatutnya kena ada tanda koma atau noktah.."


BM fail! haha

ulasan ckgu BM.. haha

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Lucifer said...

http://i1224.photobucket.com/albums/ee372/6ratus6puluh6/raarv1.png

http://i1224.photobucket.com/albums/ee372/6ratus6puluh6/raarv2.png

http://i1224.photobucket.com/albums/ee372/6ratus6puluh6/raarv3.png


background aku buat transparent, jadi tak nampak huruf putih tu. ka ce try r, sebab sizing kau punya template aku tak tahu, probability utk ia pecah ada.

Mashe said...

paham la sat.

A retarded kitty said...

aku rasa aku faham tapi rasa itu buat aku

erk!

tak faham

raar