Thursday, June 16, 2011

Ceprek #1: Isi Minyak

Kamal menunggang motosikal bersama Jimbit. Mereka bercadang untuk ke pusat rawatan mental di Kluang bagi mengubati sakit mereka. Jimbit yang sedang laju membonceng tiba-tiba bertanya kepada Kamal dibelakangnya,

"Aku nak berhenti isi minyak ni."

"Berhenti jela, kau yang bawak motor. Bukan aku."

Setibanya di stesen minyak. Jimbit berkata kepada Kamal,

"Tempat nak isi minyak motor ni sebelah kanan ke kiri? Nak berhenti sebelah mana?"

Jimbit mati di tempat kejadian akibat pendarahan di alat kelaminnya.


raar



18 comments:

Raihana Izzati said...

-.-"

Simpleblanklife said...

dekat sebelah karburator.

Rafhanah Mohtar said...

Bengong! Sian jimbit. T_T

bujal X said...

*alat kelamin tiba tiba rasa pedih.

PK said...

di manakah hujung, di manakah pangkal cerita ini wahai eszol?

kamal dan jimbit ni kawan rupanya.

ghost writer said...

KAH KAH KAH KAHwin lari ikut jimbit!

baik dia tanya tokei stesen pam tuh lagi bagus.

Amiey White said...

hahahahahhaa damn !jimbit bengong

intan.maisarah said...

Jimbit..
nama dia hensem

NAJ HEBAT said...

is this sarcasm....?

takde pusat rawatan lain ke deyy kadawaley!

syafiqakarim said...

hahah weh.
apa kaitan? ;p

Sab Buenoo said...

tak paham tak paham. :-"

Dark Half said...

simpati dgn kamal
salam takziah buat jimbit

saiazuan said...

agk bangang soalan tu bwahahaha

HEROICzero said...

kesian jimbit itu berdarah.


=____________________="

pemerintah kuku besi said...

kenapa kat kluang? tak puas hati betul aku!

broken_nigina said...

lol.

burhan al-hilmi said...

tempat isi minyak motor aku belah kiri..ada masalah?

Lee Zha said...

hahahahahahahaha lawak siall...mmg patut pun jimbit kena bunoh. hahahahahahaha

raar