Saturday, May 7, 2011

Sendiri

Mana pergi engkau
Jasad hilang hanya tinggal nama
Kubur entah kemana
Sayang hanya pada nama
Tempuh dugaan bagai nak mati
Akhir sekali tersungkur tinggal aku sendiri
Dan bila itu terjadi
Kau yang ku tangisi


raar


22 comments:

Tyra Nylea said...

owh..kenapalah mcm puitis sgt nieh?

Amy Wong said...

Kena tinggal ke bang ?

=__=

Amoi said...

lagu A Love To Kill is playing when reading this entry

mwahahahahaha

ghost writer said...

nih percubaan ker aper...

leh tahan gak kau berpuisi zol..hi3

KHRLHSYM said...

boleh tahan juga kau berpuitis.

jadikan halusinasi pelengkap sesuatu kepada sesuatu.

Sab Buenoo said...

pergh.



tu je.bai.

Raihana Izzati said...

Aku nak komen pun tak reti.

Apa sedih2 ni yayang.meh buat vlog jom.kui3

Raihana Izzati said...

Mula-mula macam dapat mesej tu.kinda like bromance.

dah bawah-bawah,lost.

2 in 1 agaknya. Bipolar.okbai.

burhan al-hilmi said...

apa pasal ni bro..
ceciter skit..

Siti Mashitah Saidin said...

*no komennn*

Sca Ndx said...

alahai eszol jambu

Raihana Izzati said...

@Sca Ndx: Saya like comment anda. tengok DP dia lah~~~

okbai.

Fyqa said...

sgt puitis.

Republic Aku said...

kool...

intan.maisarah said...

jadi halimunan?

mealberd said...

org yg lu cari bukan p mana pon, ada je kat fesbuk tgh on9 tu

Arya Putra said...

giler..bakal menjadi ghost writer gak ko nih..percubaan yang menjadi..

kawan said...

kekadang, yg hanya pada nama tu yang lebih terkesan di hati.


-kawan-

HEROICzero said...

bila hujung2 tu, memang tinggal kita seorang.

deal with that.

NAJ HEBAT said...

ecehhhh~

Heidi Shafiq said...

haishh...

Clarky Afif said...

they rhyme.

raar