Thursday, February 17, 2011

Badut #3

Saya ini tidaklah sekacak mana. Tapi setiap perkataan yang keluar dari mulut saya mampu mencairkan malahan menambat hati gadis-gadis di dunia ini.  Saya amat bisa sekali merobek malah merakus hati-hati gadis yang sedap dipandang mata saya. Sejak dari kecil lagi ke mana-mana saya pergi, gadis-gadis dalam lingkungan radius satu kilometer mesti saya mampu mengambil hati mereka. Pendek kata, mana-mana saya pergi mesti akan ada awek-awek yang diayat oleh saya. Yang paling penting, saya tak pernah gagal. Tidak sama sekali.

Sejak dari tadika hingga beranak empat saya masih lagi mampu mendapatkan sesiapa sahaja. Saya pindah ke sekolah baru saya akan dapat awek baru, saya masuk National Service saya dapat awek baru, saya masuk UITM saya dapat awek baru, saya masuk kerja pun saya dapat awek baru, dah kahwin pun saya mampu dapat awek baru. Saya bangga. Motto hidup saya adalah, I came, I saw, I conquered. Veni Vidi Vici. Alaaa, yang macam tulis dekat kotak rokok tu.


Saya rasa saya hot, Saya boleh dump mana-mana perempuan sesuka hati saya. Girlfriends saya semua memang tak ada perasaan dekat saya pun. Saya tak boleh berjauhan dengan girlfriend saya. Lantaklah girlfriend saya nak menunggu saya sampai dorang berjanggut pun. Apa saya kisah. Saya ni memang tak boleh hidup kalau berjauhan dari girlfriend saya. Saya rasa terabai. So, kalau buah hati saya jauh mestilah saya kena cari awek lain. Tak gitu? 

Saya memang tak boleh pandang perempuan lain. Bila pandang perempuan lain, saya lupa semua janji-janji palsu saya dekat girlfriend saya. Ala, entah-entah girlfriend saya yang jauh tu pun main kayu tiga belakang saya. Macam lah saya tak tahu. Tapi takpe, saya maafkan girlfriend saya tu. Saya kan hot. Saya pakai buang je semua gadis-gadis dalam koleksi saya. Cita-cita saya memang nak jadi gigolo berjaya pun. Oops, dah tercapai pun cita-cita saya tu. Hehe.

# Girlfriend-girlfriend lu maafkan lu tak?
raar


11 comments:

± said...

"papehal, ayat mau cantekk, kantoi lain cter..gfs maafkan ke tak gua tak peduli. pehal lu kesahh?"

Ka-Ching said...

aku xnak maafkan ekekekek~

eszol raar said...

@Dark Half

feeling nampak bro

@Ka-Ching

there goes the answer

IMANSHAH said...

macam kesah hang jerk

Anonymous said...

yeaayyy! i loiikee , kahkahkah .

ghost said...

lu memang kasanova paling hot..
lu ada kehebatan seks yang menjadi dambaan perempuan...

gua tak mahu jadi macam lu..haha

Z H said...

aku tak tahu la apa yang nak dibanggakan sangat dengan cara hidup macam ni ..

Berto said...

pergh, mcm kisah hidup aku, keh keh keh.

Amir Syahir said...

bajet je..keh2

Amiey White said...

haha cuba bayangkan bini sendiri men kayu 3 ? and anak dia jadi macam tu. dunia~
takde yg x mustahil :D

burhan al-hilmi said...

kisah diari hidup sendiri ke bro..kah3..

kahwin jgn lupe jemput..

raar